回到我最响往,最渴望,最美好的自然时刻................


今年才开始不久,已知今年必定是个苦年了。(希望不会是啦)

像很多时候,不是我不想像其他白领上班族般拥有基本的公司福利,每年稳定的花红分发,或奖励金等,而是我感觉真的很难拥有它。
我总是感觉自己很漂泊,很轻易消失般。

哪一天,我才会回到最原始的时刻,看到最自然的自己…………

2 条评论:

Huge Lego 说...

Mmm~~! before go back to nature
maybe you have to try smile again
in this Commercial short clip

Crazy and funny short clip in malaysia production

http://www.youtube.com/watch?v=UBe-g-qSO7E&feature=channel_page

月 moon 说...

Commercial short clip? that totally not match the nature one la,izit?... nevermind la,let's watch it first,haha!